Цьогорічні спікери:

 Віталій Дроздов Віталій ДроздовЗ 2005 року - директор «Хіт FM» в Україні. З 2008 року - генеральний продюсер «RadioROKS». З 2011 - також генеральний продюсер «Русского радио» і «Радіо Дача».

Readmore

 Олександр Карпюк Олександр КарпюкШтатний кореспондент – фотокореспондент інформаційного агентства НБН. Раніше працював у штаті інформаційного агентства УНН та портала «Вгороде».

Readmore

 Алла Сафронова Алла СафроноваЗ 2010 року працює у «Медіа Інвест Групп», менеджером з реклами в першому жіночому матовому журналі LQ. Раніше працювала в «АТ Медіа». Досвід роботи на медіа ринку більше п’яти років.

Readmore

 Ірина Рубіс Ірина РубісПрацює у видавництві «Економіка», головний редактор Marketing Media Review, генеральний директор. У журналістиці працює з 2006 року.

Readmore

 Марія Жартовська Марія ЖартовськаПрацює політичним журналістом у журналі «Фокус». У ЗМІ з 2008 року, має досвід роботи на регіональних порталах, а також працювала у наступних ЗМІ: Gazeta.ua, «Газета по-українськи», інформаційна агентство УНН, Fraza.ua.

Readmore

 Дарина Кутецька Дарина КутецькаПрацює оглядачем у діловому журналі «Эксперт» та редактором сайту building.com. Перша публікація вийшла у 1996 році. В бізнес-журналістиці з 2006 р.

Readmore

 Євген Іхельзон Євген ІхельзонОдин із найрейтинговіших блогерів України. Автор на Українській Правді, Телекритиці, Платформі, у журналах «Кореспондент», «Фокус». Один із координаторів руху «Ми – європейці».

Readmore

 Владислав Сидоренко Владислав СидоренкоПрацює керівником та шеф-редактором проекту «Агенти впливу» на телеканалі НТН. У журналістиці з 2008 року, раніше працював на Першому Національному.

Readmore


Ми в соціальних мережах:

четвер, 7 жовтня 2010 р.

Сучасний журналіст формує нового читача

Соціальні мережі – популярний всесвіт висвітлення різноманітних новин та думок, якими може ділитися чи не кожен Інтернет-користувач. Нині твіттер, блоги пропонують навіть більше різнопланової інформації, є над швидкими та зручними у передачі важливих подій напротивагу класичній формі друкованих видань. Це добре, але й погано, адже тут із надцікавими фактами може превалювати суб’єктивна оцінка матеріалу. Ми розуміємо, що медіа-журналістика є дещо інакшою, аніж газетна. Проте якими ж, власне, критеріями повинен керуватися журналіст висловлюючись у соцмережах? І якою повинна бути сучасна газетна журналістика, щоб зберегти та знайти свого читача?
Цієї осені на Фестивалі молодіжної преси Ти матимеш можливість відкритися для нового досвіду. Приходь і ми створюватимемо разом якісну журналістику.

Немає коментарів: